Na istom mestu, pre 2 dana, gospodin covek sa "opasnim" kolima (jer svi znamo da je to dovoljan razlog da za njega pravila ne vaze), je nasao za shodno da napravi polukruzno skretanje preko pomenutog pesackog prelaza i ostao sokiran i prebledeo kad je shvatio da me je jedva promasio.
Ajde da pratimo tu logiku do njenog neminovnog zaključka: ako nisi sposoban da ispoštuješ pešački prelaz na ulici sa dve trake u istom smeru, ne treba ni da sedaš za volan.
Ponoviću ono što sam više puta napisao: Na svakom pešačkom prelazu u NS gde ima više od jedne trake u jednom smeru mora biti postavljen semafor. Ako tu ne treba da bude semafor onda ne treba ni da bude pešački prelaz.
Primer iz sudske prakse: " Vi ste gospodine vozačkom dozvolom KVALIFIKOVANI i MORATE da poznajete Zakon o Saobraćaju, dok pešak ne mora. Pešak može da bude slep, gluv, pijan i lud, ali vi morate da predvidite takvu okolnost i prilagodite vožnju uslovima saobraćaja."
Toliko nestrpljivima koji bi da pešake okrive za svoj manjak nekulture.
Ovu bukvicu će vam sudija očitati dok vas advokat bude uveravao da će vas izvući.
najverovatnije je da je jedan vozac stao a drugi pokupio u prolazu i moju suprugu su tako udarila kola na prelazu, jedan stane iz druge trake vozac neprimeti ili misli proci ce i trassss, prosle godine su me tako promasila bar 4 il 5 kretena, sad bato pustim da prodju pa onda prelazim, iskreno malo me plasi i cudi da niko nije stradao kod ekonomske i vise skole na onom pesackom, klinci uopste negledaju dal ko ide samo krenu preko prelaza i najcesce imnaju slusalice i gledaju u telefon, grozna navika bez obzira sto imaju pravo prvenstva jer sebe dovode u opasnost
Ns, pesaci nemaju uvek prednost, nego kad se priblize pesackom prelazu, zato su prelazi napravljeni. Npr. na autoputu nemaju nikakvu prednost, zato tamo i ne idu, u gradu ipak moraju da predju ulicu i zaustave tvoje visocanstvo. Kad bi seo za volan, znao bi da uopste nije tako tesko zaustaviti te hiljade tona, ustvari samo je jedan nezan prtisak noge na papucicu, ako vozis brzinom koja je propisana zakonom.
Citam ove komentare i ne mogu da verujem. Pešak uvek ima prednost pa cak i kad krsi pravila! Jeste li vi ljudi ili zveri? Gde žurite vozaci? Svakako su vasa lenja dupeta vec u automobilu. Imate i brzinsku prednost te vam nece nista biti ako izgubite par sekundi dok pešak predje. Procitah ovde da ispada kako vozac cini uslugu propustajuci pesaka. Netacno. To je njegova obaveza. Cesto, zbog posla, boravim u Svedskoj. Tamo (a i u ostalim susednim zemljama) vozaci se zaustavljaju cim vide da se pešak priblizava pesackom.
To je posledica agresivne kampanje kako pešaci uvek imaju prednost.Ja uvek propuštam automobile, lakše mi je da zaustavim mojih 75kg nego da čekam da on u 1100 kg gvožđa stane.A i prilikom stajanja i ponovnog kretanja se vazduh mnogo više zagađuje, pa bih morao da pešačim u oblaku dima posle.
Nije tesko sabrati 2 i 2 pa da se shvati sta se ovde desilo. Prvo govorim iz iskustva sa tog istog prelaza a drugo dovoljna je informacija da su u udesu ucestvovala dva vozila.Devojka je prelazila raskrsnicu po propisu jedan auto joj je stao da je propusti a drugi bilmez se nasao pametan i dao gas da prodje pored njega jer mu je nekako nelogicno da i on potrosi deset sekundi svog vremena na pesaka.I eto tragedije.
Da i mene često iznerviraju pešaci svojim ponašanjem. Da ne pomisli neko da ih branim. Ali ipak smo mi vozači ti koji da bismo seli za volan moramo da imamo sva lekarska uverenja: i da smo normalni i da imamo odgovarajući vid i da imamo dobre reflekse. Ukoliko nešto jako ne valja, neće vam produžiti dozvolu. Pešaci ne moraju da imaju ništa od toga.
Da li si čuo za sslepe na primer?
To što je za volanom kako ti kažeš ČOVEK, taj je isti VOZAČ koji ima da postupa po lepo napisanim pravilima. Da li je negde pešački prelaz? Jeste! Očekuj pešake i smanji doživljaj....
Ove što bleje u telefon i slušaju muziku ne bih da komentarišem jer ipak vozač mora da ima veću odgovornost bez obzira na pravila koja i za njih važe iz jednog prostog razloga što i deca prelaze put i ne moraju obavezno da ne postupaju po pravilima već da se samo onako zablese...
Idem ovuda svaki dan. Na kratkom potezu imate i semafor i plus dva pešačka prelaza i ako se poštuju pravila, , nema teorije da se razvije ne znam kakva brzina. Plus, tu gde se ovo desilo je i škola, sa vrlo vidnim obaveštenjem i osaobraćajnim beležjima
Takodje sam svakodnevni svedok nervozne vožnje onih koji uvek misle da može brže. Bezbroj puta su mi legali na sirene kada stanem da propustim pešaka na pešačkom prelazu.
Mislim, ček izvini, sad ću časkom da ga zgazim, samo da se ti meni ne nerviraš
Devojka možda nije kriva ali pešaci su bezobzirniji nego ikad. Nekad se u školi učilo da kad prelaziš ulicu prvo pogledaš levo i desno i ako nema saobraćaja pređeš. Danas kad vide pešački istrčavaju pred automobile očekujući da neko zakoči u mestu. Taj slučaj imam svakodnevno a najgore je kad pogledaš u retrovizor pa ustanoviš da iza tebe nema ni jednog jedinog vozila. Teško je sačekati 3 (TRI) sekunde....
Pada kiša, pre mesec dana. A beli reno 120 km/h baš ovde, da što pre stigne do semafor na nekih 50m od pešačkog - da bi kočio!
Koji crni pešački, juri Srbin, gubi milione...
A da nekog udari, počelo bi svemoguće izvlačenje. Svi bi bili krivi osim njega.
Ovde treba kamera i kažnjavanje.
Na ova dva pešačka prelaza niko neće da stane. Jedanput mi je neki bilmez opsovao iz auta jer je njegovo visočanstvo moralo da se zaustavi kako bih ja prešao ulicu.
Ako je zakon nekome dao pravo prvenstva,ne znaci da taj vise nema obavezu da pazi na druge ucesnike u saobracaju. Jesi ti pesak na zebri sa pravom prolaska, ali za volanom vozila koje ti ustupa prvenstvo je COVEK. Njemu moze da popusti paznja,padnu naocare,zastane disanje ili srce,zataji kocnila ili kvacilo,uleti pcela ili zolja u dekolte,uhvati grc u nogu.Zato, nikako drsko sa slusalicama u usima i telefonom u ruci preko ulice, jer posledice su nepopravljive a posle dzaba ti pravo prolaska.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Devojka teže povređena na uglu Braće Ribnikar i Danila Kiša
Novi Sad
•29.01.2016.
•17:18 > 17:51
Komentari 20
dule
/
Vlada
Ajde da pratimo tu logiku do njenog neminovnog zaključka: ako nisi sposoban da ispoštuješ pešački prelaz na ulici sa dve trake u istom smeru, ne treba ni da sedaš za volan.
dule
Vozačima
Toliko nestrpljivima koji bi da pešake okrive za svoj manjak nekulture.
Ovu bukvicu će vam sudija očitati dok vas advokat bude uveravao da će vas izvući.
novosadjanin
ns?
Nancy
Ns
LOL
mia
Ivan @Mile
To što je za volanom kako ti kažeš ČOVEK, taj je isti VOZAČ koji ima da postupa po lepo napisanim pravilima. Da li je negde pešački prelaz? Jeste! Očekuj pešake i smanji doživljaj....
Ove što bleje u telefon i slušaju muziku ne bih da komentarišem jer ipak vozač mora da ima veću odgovornost bez obzira na pravila koja i za njih važe iz jednog prostog razloga što i deca prelaze put i ne moraju obavezno da ne postupaju po pravilima već da se samo onako zablese...
mia
Takodje sam svakodnevni svedok nervozne vožnje onih koji uvek misle da može brže. Bezbroj puta su mi legali na sirene kada stanem da propustim pešaka na pešačkom prelazu.
Mislim, ček izvini, sad ću časkom da ga zgazim, samo da se ti meni ne nerviraš
milan
Strogo
Koji crni pešački, juri Srbin, gubi milione...
A da nekog udari, počelo bi svemoguće izvlačenje. Svi bi bili krivi osim njega.
Ovde treba kamera i kažnjavanje.
Jovana
Vizac u prvoj traci stane dok onaj iz druge trake prosisa ili obrnuto tako da je to jako opasan prelaz
Nikola
NS
Mile
mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H